
#challengeMÓZG :: Lekcja 10 :: Polisensoryczne uczenie się
Wiesz, co to jest sensor? A wiesz, że do Twojej głowy nie ma innej drogi jak przez zmysły. Jak wykorzystać to w podkręceniu Twojej...

#challengeMÓZG :: Lekcja 9 :: Mapy myśli i sketchnotki
To dwa najbardziej popularne narzędzia myślenia na papierze. Pokaże Ci jak zacząć je używać.

#challengeMÓZG :: Lekcja 8 :: Myśleć wizualnie, czyli JAK?
Visual thinking – co to takiego? W czym może mi pomóc? Jak stać się myślicielem wizualnym. Myślenie na papierze ma moc - eduMOC.

#challengeMÓZG :: Lekcja 7 :: Opracowanie
Najprościej mówiąc to przełożenie „z polskiego na nasze”, czyli tłumaczenie nowych rzeczy słowami, pojęciami, które już znamy. Jak to robić? I po co?

#challengeMÓZG :: Lekcja 6 :: Inteligentna lektura, czyli sposób na pracę z tekstem
Ludzie, którzy dobrze radzą sobie z tekstem mają eduMOCe, które przydadzą się na całe życie. Czy można się tego nauczyć? I czy warto czytać...

#challengeMÓZG :: Lekcja 5 :: Prokrastynacja i koncentracja
Och, znasz to?: jutro, zrobię to jutro. Co daje nam odwlekanie? Skup się – pewnie słyszałeś to nie raz na lekcji. Co to znaczy,...

#challengeMÓZG :: Lekcja 4 :: Pamięć
Pamiętać czy zapominać? Jak to jest, że niektóre rzeczy „zapamiętują się same” a inne zupełnie nie. Czy można to, co zostaje w głowie jakoś...

#challengeMÓZG :: Lekcja 3 :: Czy Twój mózg jest zielony?
A cóż to za pytanie? Poszukamy na nie odpowiedzi. I co ta wiedza może nam dać w codziennym używaniu tego zacnego narządu?

#challengeMÓZG :: Lekcja 2 :: Po co nam definicja UCZENIA SIĘ?
Definicje w sposób syntetyczny opisują zjawiska i procesy. W czym mogą nam pomóc? Mogą być wytyczonym szlakiem do własnych poszukiwań.

#challengeMÓZG :: Lekcja 1 :: Stwórz instrukcję obsługi (własnego) mózgu.
Jesteśmy do siebie podobni w różnych sposobach działania, ale też mamy indywidualne preferencje. Chcę rzucić Ci wyzwanie #challengeMÓZG zostań badaczem, prowadź obserwacje. Zobacz co...